آغاز به کار چهارمین جشنواره دانشگاهی رویش دانشگاه تبریز خبرنگاران

به گزارش وبلاگ سارا، مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز از آغاز کار چهارمین دوره جشنواره دانشگاهی رویش در این دانشگاه به صورت مجازی خبر داد.

آغاز به کار چهارمین جشنواره دانشگاهی رویش دانشگاه تبریز خبرنگاران

اصغر ایزدی جیران، مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه وبلاگ سارا، گفت: جشنواره دانشگاهی رویش با حضور کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویی دانشگاه تبریز و در دو بخش فردی و گروهی در راستای ارائه عملکرد و دستاورد های یک ساله کانون های فرهنگی هنری برگزار می شود.

ایزدی در ادامه افزود: بخش فردی این جشنواره شامل خوشنویسی، پوستر، مصنوعات شیشه ای، محصولات فلزی، مصنوعات چوبی، مصنوعات سنگی و سفالی، مصنوعات پارچه ای، فرش، گلیم، نگارگری و تذهیب، شعر (کلاسیک - نو)، نثر ادبی، داستان کوتاه، عکس، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی و بخش گروهی شامل تئاتر صحنه، تئاتر خیابانی، تئاتر آئینی و عاشورایی، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایجاد تعامل و همکاری بین دانشجویان، ارائه دستاورد های فرهنگی و ادبی یک ساله، ایجاد تعامل و آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با فعالیت های فرهنگی، ادبی، دینی و اجتماعی از عمده اهداف برگزاری این جشنواره است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آغاز به کار چهارمین جشنواره دانشگاهی رویش دانشگاه تبریز خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار چهارمین جشنواره دانشگاهی رویش دانشگاه تبریز خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید