بازی رایانه ای و کنسول بازی

بهترین بردگیم هایی که می توانید تعطیلات نوروز در دورهمی ها بازی کنید

سال نو و تعطیلات نوروز به زودی فرا می ررسد، رفت و آمد ها زیاد شده و مهمانان زیادی خواهید داشت. به جز خوردن شیرینی و آجیل و تعریف کردن خاطرات خوب، چیزی که می توانید با آن لحظات خوبی را به دور از فضای مجازی تجربه کنید، تجربه بازی های رومیزی است. هرچند با وجود...

1 فروردین 1403

تاریخ انتشار یاکوزا 8 اعلام شد

کمپانی سگا (Sega) و استودیوی Ryu Ga Gotoku اخیرا در کنار انتشار تریلرهایی از بازی Like a Dragon: Infinite Wealth، از تاریخ انتشار آن نیز رونمایی کرده اند.

1 مهر 1402

همه آنچه باید درباره پلی استیشن وی آر 2 بدانید

جدیدترین هدست واقعیت مجازی سونی یعنی پلی استیشن وی آر 2 (PlayStation VR2) بالاخره پس از مدت ها عرضه شد. این دستگاه نسبت به هدست قبلی پیشرفت های زیادی داشته و در کنار طراحی متفاوت، قیمت نسبتا مناسب و بازی های لانچ سرگرم کننده، از قابلیت های جدیدی بهره می برد که...

6 اسفند 1401

10 گوشی میان رده برتر که همین الان می توانید خریداری کنید (دی 1400)

اگر در پی خرید گوشی هوشمند میان رده، با بودجه 4 تا 11 میلیون تومان هستید، برترین راهنمای خرید ممکن برای این میزان بودجه را ما برای شما در خبرنگاران مگ آماده کردیم. در ادامه با راهنمای خرید برترین گوشی میان رده خبرنگاران مگ در دی ماه 1400 همراه باشید.

3 اسفند 1400

گیفت کارت مقرون به صرفه با تحویل فوری

امروزه کارهای الکترونیکی و اینترنتی به اولویت اصلی مردم سراسر دنیا تبدیل شده است و افراد می توانند با خرید گیفت کارت در زمان، هزینه ها و انرژی خود نهایت صرفه جویی را داشته باشند و به کالاها و خدمات مورد نظر خود در سریع ترین زمان دسترسی داشته باشند.

17 شهریور 1400

کاربران اپل بیشترین ارتباط عاطفی را با این برند دارند

نتایج یک تحقیق نشان می دهد که در دوران همه گیری بیماری کووید 19، شرکت اپل توانسته است که رتبه نخست لیست برند هایی را که کاربران با آن ارتباط عاطفی بیشتری را دارند به خود اختصاص دهد.

26 آبان 1399