کوپا آمه ریکا 2021، مسی: آرژانتین هیچ گاه به من وابسته نبوده است، در جهت درستی هستیم

به گزارش وبلاگ سارا، فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال آرژانتین معتقد است که آلبی سلسته هیچ گاه به او متکی نبوده است.

کوپا آمه ریکا 2021، مسی: آرژانتین هیچ گاه به من وابسته نبوده است، در جهت درستی هستیم

به گزارش وبلاگ سارا، لیونل مسی که در رده باشگاهی به موفقیت های تیمی و انفرادی بی شماری دست یافته اما در رده ملی هنوز نتوانسته به دستاورد مهمی برسد، در آستانه ملاقات آرژانتین با شیلی در مرحله گروهی مسابقات کوپا آمه ریکا 2021 در گفت وگو با روزنامه اوله آرژانتین گفت: تیم ملی آرژانتین هیچ گاه به من وابسته نبوده است. ما همواره سعی نموده ایم تیمی قدرتمند داشته باشیم. همواره بین خودمان گفته ایم که اگر تیمی قدرتمند نباشیم، قهرمانی و رسیدن به اهداف مان سخت خواهد بود.

وی اضافه نمود: به نظرم ما به صورت گروهی تیم قدرتمندی شده ایم و خیلی از بازیکنان تیم مدت هاست که کنار هم بازی می نمایند. ما سابقه بازی در کوپا آمه ریکا کنار یکدیگر را داریم، از این رو تجربه بازی در این تورنمنت را داریم. همچنان در حال تمرین کردن هستیم و فکر می کنم در جهت درستی هم قرار داریم.

فوق ستاره بارسلونا صحبت های خود را اینطور ادامه داد: بازی برای تیم ملی همواره برایم خاص بوده است، در بازی های محبت آمیز، انتخابی، کوپا آمه ریکا، جام جهانی و ... .هیچگاه تصورش را نمی کردم که بازی های زیادی را برای آرژانتین انجام دهم و حتی به این موضوع فکر هم ننموده بودم. من تنها روز به روز زندگی نموده ام و همواره سعی نموده ام در زمان حال باشم و برترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

برنده 6 توپ طلا بعلاوه درباره رویارویی با شیلی، تیمی که در فینال های 2015 و 2016 کوپا آمه ریکا با شکست مسی و یارانش به قهرمانی رسید، گفت: احتیاج به یک پیروزی مهم داریم. ما در حال اجرا کارهای خوب و در حال رشد هستیم اما احتیاج به پیروزی در بازی اول مان در کوپا آمه ریکا 2021 داریم. خیلی مهم است که تورنمنت را با کسب سه امتیاز شروع کنیم، چون باعث می گردد با ذهنی باز آماده بازی های بعدی شویم. می دانیم که بازی سختی خواهد بود. دوباره با شیلی مصاف می کنیم، ما شناخت خیلی خوبی از هم داریم و آنها حریف سرسختی هستند.

مسی بعلاوه درباره شرایط کرونایی موجود گفت: همه ما در خطر ابتلا به ویروس کرونا و از این بابت نگران هستیم. باید مراقب خودمان باشیم و هر کاری که در این زمینه از ما خواسته شده را انجام بدهیم. ما باید با تیم های دیگر هم مصاف کنیم، بنابراین احتمال ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد. هر کاری که لازم باشد را انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که به این ویروس مبتلا نمی شویم اما همه چیز به ما بستگی ندارد.

تیم های ملی فوتبال آرژانتین و شیلی از ساعت 1:30 بامداد فردا (سه شنبه) از گروه B کوپا آمه ریکا 2021 به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کوپا آمه ریکا 2021، مسی: آرژانتین هیچ گاه به من وابسته نبوده است، در جهت درستی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوپا آمه ریکا 2021، مسی: آرژانتین هیچ گاه به من وابسته نبوده است، در جهت درستی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید