چمدان های مجهز به بلوتوث رادن، راهی برای راحت سفر کردن

به گزارش وبلاگ سارا، حمل چمدان در طول سفر یکی از دغدغه های مسافران به شمار می رود؛ حتی در بعضی مواقع چمدان ها و اشیای مسافران در سفر به راحتی مفقود می شوند و رهگیری آن ها بسیار پردردسر است.

چمدان های مجهز به بلوتوث رادن، راهی برای راحت سفر کردن

گم شدن اشیا و چمدان ها و در نتیجه دردسر مراحل پیگیری آن ها، خاطره خوش سفر را به کام مسافران تلخ می نماید. از این رو، شرکت رادن (Raden) برای حل این مشکل، محصول تازه خود را مجهز به اپلیکیشن بلوتوث طراحی نموده است. در این رابطه، جاش اوداشکین مدیرعامل شرکت می افزاید:

بنا به موقعیت شغلی مدتی در آلدو مشغول به کار بودم و از اینکه چرا از چنین تکنولوژی پیشرفته ای برای حل این مشکل استفاده نمی شد، بسیار متعجب بودم!

خط فراوری چمدان های تازه شرکت رادن در اواخر ماه مارس راه اندازی شده است. تجهیز چمدان ها به اپلیکیشن قابل کنترل با بلوتوث این امکان را برای مسافران فراهم می نماید تا وزن چمدان های خود را محاسبه نموده و مناسب ترین راستا را برای رسیدن به فرودگاه انتخاب نمایند. حتی با استفاده از این اپلیکیشن مسافران می توانند اطلاعاتی دیگری مانند زمان تاخیر و شرایط پروازها، هشدارهای ترافیکی و شرایط هوا را نیز مشاهده نمایند.

بعلاوه روی این چمدان ها باتری به ظرفیت 7800 آمپرساعت نصب شده است که در صورت مفقودی امکان ردیابی چمدان را آسان تر می نماید.

جنس این چمدان از پلی کربنات ماکرولون بوده و وزن آن در حالت خالی برای میزان 60 سانتیمتری در حدود 3/40 کیلوگرم و برای میزان 71 سانتیمتری تقریبا 5 کیلوگرم است. بعلاوه این چمدان ها قابل شستشو نیز هستند.

طراحی این چمدان ها به وسیله تیمی از طراحان برجسته مانند Quirky ،Bonobos ،Ammunition ،Quirky ،Bonobos Ammunition صورت گرفته است. طول مدت پروژه ساخت چمدان های تازه مدت دو سال بوده و هزینه آن معادل 3/5 میلیون دلار از ماه ژوئن سال 2015 به وسیله First Round Capital ،Lerer Hippeau Ventures ،Rachel Zoe ،Kal Vepuri ،Silas Chou و گروه Pritzker تامین شده است.

در حال حاضر، این چمدان ها در وب سایت شرکت رادن آماده فروش و عرضه به مشتریان بوده و قیمت میزان 60 سانتیمتری، 295 دلار و میزان 71 سانتیمتری آن 395 دلار است. البته قیمت خرید هر دو چمدان به صورت ست 595 دلار است.

منبع: کجارو / businessinsider

به "چمدان های مجهز به بلوتوث رادن، راهی برای راحت سفر کردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمدان های مجهز به بلوتوث رادن، راهی برای راحت سفر کردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید