پاسخ بایدن به تارا رید که می گوید قربانی تجاوز جنسی او شده است، عکس

به گزارش وبلاگ سارا، ایسنا نوشت: جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری آمریکا با قاطعیت هرگونه اتهام آزار و اذیت جنسی یک دستیار سابقش را رد کرد و گفت حادثه ادعایی مربوط به 27 سال پیش هرگز اتفاق نیفتاده است.

پاسخ بایدن به تارا رید که می گوید قربانی تجاوز جنسی او شده است، عکس

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا به سکوت یک ماهه خود در رابطه با ادعاهای به شدت مخربی که از یک سال پیش که او وارد رقابت انتخاباتی برای 2020 شد وجود داشت، سرانجام داد.

جمهوری خواستار آمریکا تلاش دارند تا از این اتهامات به نفع دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات ماه نوامبر استفاده کنند.

بایدن با اشاره به اتهام زنی تارا رید کارمند سابقش در دفتر سنای او در مصاحبه با ام اس ان بی سی تاکید کرد: آن ها صحت ندارند. این هرگز اتفاق نیفتاده است.

کمپین نامزدی این دموکرات برای انتخابات آمریکا همواره این اتهامات را با قاطعیت رد می کرد، اما بایدن هرگز خودش شخصا به این مساله اشاره ای نکرده بود. تارا رید می گوید هنگامی که بایدن سناتور بود، او را در حاشیه یک روز کاری، در خلوت به طور جدی آزار داده است.

بایدن همچنین خواستار بررسی با دقت آرشیو مجلس سنا شد. این درخواست بایدن پاسخی است به ادعای خانم رید که مدعی است در همان زمان به یکی از کمیته های اخلاقی کنگره مراجعه کرده و در آنجا شکایت خود از بایدن و موضوع آزار جنسی را به ثبت رسانده است. اما تا به امروز تلاش رسانه های آمریکا از جمله نیویورک تایمز برای پیدا کردن اسناد این شکایت ادعایی تا به امروز به جایی نرسیده است.

خانم رید مدعی است که مدارک بیش از 3 دهه حضور بایدن در مجلس سنا همگی در آرشیو موجود است و موضوع شکایت او از بایدن هم باید میان آن ها باشد. آرشیو مربوط به 36 سال سابقه جو بایدن در کنگره در دانشگاه ایالت دلاوِر نگه داری می شود و این دانشگاه گفته هیچ مدرکی را تا دو سال پس از خروج بایدن از صحنه سیاسی، منتشر نخواهد کرد.

خانم رید همچنین ماه گذشته رسما با مراجعه به پلیس علیه جو بایدن شکایت کرده و او را به آزار جدی جنسی متهم کرده است.

تارا رید سی سال پیش برای جو بایدن، معاون سابق باراک اوباما کار می کرد. او گفته این اتفاق تعرض جنسی در دوره ای رخ داد که او به عنوان کارمند دفتر بایدن در سنا کار می کرد. بایدن از سال 1973 تا 2009 سناتور ایالت دلاور بود. تارا رید 56 ساله از سال 1992 تا 1993 برای بایدن کار می کرد.

خانم رید روز 9 آوریل شکایتی در اداره پلیس تنظیم کرد که در آن فقط می گوید قربانی تعرض جنسی بوده است اما از بایدن نام نمی برد. او در توییتی نوشت که او فقط به دلایل امنیتی و به دلیل آنکه از سوی بعضی مورد تهدید اینترنتی قرار گرفته این شکایت را تنظیم کرده است، چون به دلیل گذشت زمان طولانی نمی تواند قانونا بایدن را تحت پیگرد قرار دهد.

312 310

منبع: خبرآنلاین

به "پاسخ بایدن به تارا رید که می گوید قربانی تجاوز جنسی او شده است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ بایدن به تارا رید که می گوید قربانی تجاوز جنسی او شده است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید