نیم میلیون خودروی تسلا مشکل امنیتی دارند

به گزارش وبلاگ سارا، شرکت تسلا سازنده خودروهای برقی از فراخوان بیش از 475 هزار خودروی مدل 3 و مدل اس به دلیل نگرانی ها و ضعف های امنیتی خبر داده است.

نیم میلیون خودروی تسلا مشکل امنیتی دارند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ سارا به نقل از رویترز، مسائل امنیتی خودروهای تسلا در بخش های دوربین و صندوق عقب موجب شده تا خطر برخورد این خودروها با موانع و تصادف آنها افزایش یابد.

آنالیز های اداره ملی امنیت ترافیک بزرگراه ها در آمریکا نشان می دهد که دوربین خودروهای تسلا مسائل جدی دارد و در عین حال قرار است تحقیقاتی در خصوص سیستم دستیار راننده این خودرو نیز به عمل آید.

مدل هایی که باید در این فراخوان مورد آنالیز امنیتی قرار بگیرند بین سال های 2014 تا 2021 فراوری شده اند. تسلا در سال 2020 میلادی حدود نیم میلیون خودروی برقی فراوری کرد و سال جاری به همین تعداد خودروی مشکل دار را آنالیز مجدد خواهد نمود.

تسلا بعلاوه از فراخوان حدود 200 هزار خودروی خود در چین خبر داده که به خواست رگولاتوری این کشور انجام می گردد. تسلا در سال های 2017 تا 2020 هم مجبور به آنالیز مجدد شرایط 356309 خودروی خود به دلیل مسائل دوربین و 119009 خودروی مدل اس به خاطر مسائل کاپوت جلو شده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نیم میلیون خودروی تسلا مشکل امنیتی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیم میلیون خودروی تسلا مشکل امنیتی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید