نسخه نسل تازه سایبرپانک 2077 فروش بازی را چند برابر نموده است

به گزارش وبلاگ سارا، شرکت سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در این مدت کوشش بسیاری کرد تا فاجعه زمان عرضه سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) را جبران کند. به روزرسانی های متعدد به همراه تعداد زیادی باگ فیکس (Bug Fix) باعث شد تا سایبرپانک جایگاه حقیقی خود را بعد از نزدیک 2 سال پیدا کند.

نسخه نسل تازه سایبرپانک 2077 فروش بازی را چند برابر نموده است

حال با عرضه نسخه نسل نو سایبرپانک این فرایند بهبود همچنان ادامه دارد. مخصوصاً اینکه سود سی دی پراجکت رد در سه ماهه اول سال اقتصادی اخیر دو برابر شده است. ارقام گزارش شده به صورت زیر هستند:

  • عایدی سی دی پراجکت رد: 41.8 میلیون دلار
  • عایدی گاگ (GOG): 9.4 میلیون دلار
  • هزینه ساخت: 19.4 میلیون دلار
  • عایدی کلی به جز اقتصادیات: 19.9 میلیون دلار
  • سود نت (Net Profit): 16.1 میلیون دلار که حدود 2 برابر گذشته است.

در این مدت بزرگترین رویداد شرکت سی دی پراجکت رد عرضه نسخه نسل نهمی سایبرپانک بود. این شرکت توانست سود زیادی از عرضه دوباره این بازی بدست بیاورد. حال فروش کنسولی این بازی نیز بسیار خوب شده و دیدگاه گیمرها نیز به آن تغییر نموده است. همینطور اینکه بیشتر عایدی این شرکت نیز از سایبرپانک بوده است.

در ابتدا فروش سایبرپانک روی کامپیوتر بسیار بیشتر از کنسول بود. به علت اینکه نسخه کنسولی این بازی واقعاً فاجعه بار بود. همینطور اینکه نسخه کامپیوتر نه تنها بهتر بود بلکه با وجود مادهای مختلف، تجربه بازی نیز به مراتب از نسخه کنسولی بی نقص تر بود. با اینحال با گذشت زمان فروش نسخه کامپیوتر کمتر شده و حال نسخه کنسول پیشرفت بسیار زیادی داشته است. نکته جالب اینجاست که نسخه نسل نهمی سایبرپانک نیز همچنان بی نقص نیست.

بازی نسبت به زمان عرضه به اندازه بسیار کمتری باگ داشته و همینطور اینکه دیگر هیچ کدام در فرایند بازی وقفه ایجاد نمی نمایند. با اینحال همچنان شما می توانند ایرادات مختلفی را در این بازی پیدا کنید. همینطور اینکه سی دی پراجکت رد همچنان به بهبود این بازی ادامه داده و این فرایند ادامه دارد. البته سایبرپانک از عناوینی است که ارزش تجربه زیادی داشته و اگر هوادار این سبک بازی هستید، باید حتماً آن را امتحان کنید.

منبع: Gameindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه نسل تازه سایبرپانک 2077 فروش بازی را چند برابر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نسل تازه سایبرپانک 2077 فروش بازی را چند برابر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید