ممنوعیتی که به نفع احسان علیخانی شد

به گزارش وبلاگ سارا، احسان علیخانی در گفت وگویی درباره فراوری مسابقه جوکر از نگرانی و تردیدهایش درباره نتیجه پروژه و تصمیم خود برای اجرای آن گفته است. هرچند که طبق گفته علیخانی، اجازه اجرای این مسابقه به او داده نشده، اما سپردن اجرا به یک چهره دیگر، به نفع او تمام شده است.

ممنوعیتی که به نفع احسان علیخانی شد

به گزارش خراسان، احسان علیخانی گفته است که تصمیم داشته اجرای جوکر را برعهده بگیرد و اعضای گروهش نیز بسیار موافق بودند، اما به علت مسائل مختلف این اتفاق نیفتاده و در یک شرح کوتاه گفته است: اجازه اش صادر نشد. در مسابقه ای مانند جوکر، مجری بیشتر مسئولیت داوری بازی را برعهده دارد و اجرای آن، موقعیت ویژه و چالش خاصی را نصیب احسان علیخانی نمی کرد.

ماه عسل و عصر نو برنامه های موفقی بوده اند و احسان علیخانی پس از این دو برنامه باید بیشتر از قبل با وسواس و سخت گیری به سراغ ایده هایی برود که ظرفیت زیادی برای بروز توانایی اش داشته باشند. علیخانی در خاتمه صحبت هایش با اشاره به توانایی سیامک انصاری می گوید از اجرا نکردن این مسابقه و اتفاقی که افتاده راضی است. انصاری چهره خوش سابقه ای در ژانر کمدی است و چهره جدی اش به بامزه بودن او یاری نموده بنابراین انتخاب مناسبی برای جوکر بوده است.

تردید ها برای فراوری جوکر

علیخانی در بخشی از گفت وگوی خود، ضمن اشاره به مخالفت تعدادی از اطرافیانش با فراوری مسابقه، پیش بینی شکست آن و ترس خودش، شرح داده پنج برنامه اصطلاحا ضبط صفر داشته اند و این برنامه ها را با ایمان قیاسی، سیامک انصاری و کمدین های عصر نو ضبط نموده اند تا ببینند نتیجه چه چیزی از آب در می آید. رد پای تردید و نگرانی مجری عصر نو را می توان در انتشار اخبار مربوط به جوکر و تغییر سمتش در تیتراژ پیدا کرد.

رونمایی از سِمت واقعی احسان علیخانی به عنوان کارگردان مسابقه پس از واکنش های مثبت، نشان داد او منتظر بوده تا در صورت استقبال مخاطبان و نتیجه مثبت، نامش به عنوان کارگردان به میان بیاید. معلوم نیست با وجود تردید ها و نگرانی های علیخانی درباره جوکر تا لحظه آخر، او چطور به خودش به عنوان گزینه ای برای اجرای مسابقه فکر نموده و قصد داشته ریسک اجرای آن را بپذیرد. در هر صورت، اتفاقاتی که در جهت فراوری جوکر اتفاق افتاده، باعث شده علیخانی، یکی از انتخاب های درست خود را تجربه کند.

منبع: فرارو

به "ممنوعیتی که به نفع احسان علیخانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیتی که به نفع احسان علیخانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید