قیاسی: با اشتباه داور، کشتی با رحمان عموزاد از دستم خارج شد، بعد از مبارزه با شاخیف آسیب دیدم

به گزارش وبلاگ سارا، عضو المپیکی وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد تاکید نمود که اشتباه داوری در مبارزه فینالش با رحمان عموزاد باعث شده این مبارزه از دستش خارج گردد.

قیاسی: با اشتباه داور، کشتی با رحمان عموزاد از دستم خارج شد، بعد از مبارزه با شاخیف آسیب دیدم

مرتضی قیاسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ سارا، در خصوص غیبتش در اردوی اخیر تیم ملی با وجود دعوت شدن از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، گفت: مریض شدم و به خاطر سرماخوردگی نیامدم. فکر می کنم از دو سه روز دیگر بتوانم به تمرینات اضافه شوم.

وی در خصوص اینکه گفته شد فینال مسابقات کشوری را با اشتباه داوری به رحمان عموزاد واگذار نموده، توضیح داد: من زیر گرفته بودم و داشتم حریف را خاک می کردم که داور سرپا داد. داور گفت پا را خلاف جهت کشیدی، درحالیکه اینطور نبود و من بی علت امتیاز خاکم را از دست دادم و درنهایت دو بر یک باختم.

نفر دوم وزن 65 کیلوگرم مسابقات کشوری ادامه داد: با کاری که داور انجام داد، کشتی از دستم عایدی، می توانستم برنده این مبارزه باشم.

این کشتی گیر لرستانی تیم ملی درخصوص سطح مسابقات کشوری تاکید نمود: مسابقات که خوب بود واقعا همه مدعیان شرکت نموده بودند. در وزن ما همه در مسابقات کشوری شرکت داشتند. امیرمحمد یزدانی که به 70 کیلو رفته و رحمان عموزاد هم از 61 کیلو به 65 کیلو آمده، من هم بدنم نسبتا خوب بود. البته تا مسابقات ارتش های دنیا، همه اش در اردو و مسابقه بودم. البته در لیگ که با شاخیف کشتی گرفتم و شکستش دادم، از ناحیه زانوی چپ دچار آسیب دیدگی شدم و نتوانستم برای مسابقات کشوری آنطور که دلم می خواست، تمرین کنم، با این وجود کشتی های خوبی در کشوری گرفتم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قیاسی: با اشتباه داور، کشتی با رحمان عموزاد از دستم خارج شد، بعد از مبارزه با شاخیف آسیب دیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیاسی: با اشتباه داور، کشتی با رحمان عموزاد از دستم خارج شد، بعد از مبارزه با شاخیف آسیب دیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید