فرصت استثنایی برای آشنایی با انواع چسب بتن و چسب کاشی

به گزارش وبلاگ سارا، شرکت شورلول ایران که انواع چسب بتن ، چسب کاشی و سرامیک و بعلاوه انواع پودرهای بندکشی ضداسید را به بازار عرضه می نماید، با راه اندازی کمپینی خیابانی در کوشش است محصولات خود را به فعالان حوزه ساختمانی معرفی کند.

فرصت استثنایی برای آشنایی با انواع چسب بتن و چسب کاشی

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شولول ایران در این کمپین که در تهران و خیابان شیراز جنوبی- بورس مصالح ساختمانی و بهداشتی- از پنجم مرداد شروع به کار نموده، علاوه بر محصولات پرکاربرد و پرطرفدار شورلول و تراکو، دو محصول تازه از شرکت تراکو معرفی می گردد که در بازار ایران نظیر نداشته و به صورت انحصاری در شرکت شورلول ایران فراوری می گردد.

محصولات تازه و انحصاری شورلول-تراکو

یکی از این دو محصول، بتونه همه کاره داخلی تراکو است که پس از استفاده از این محصول بر روی سطوح گچی، بدون احتیاج به پرایمر، قابلیت اجرای رنگ دارد؛ بنابراین عملیات نقاشی نمای داخلی ساختمان تسهیل و تسریع می گردد.

بتونه همه کاره خارج ساختمانی تراکو هم محصولی مناسب و کاربردی برای زیرکار نمای ساختمان است که تا به حال در کشور نظیرش وجود نداشته است. این محصول بر پایه پلیمر و رزین های اکریلیک بوده، سطح را صاف و یکدست می نماید. بتونه همه کاره خارج ساختمانی تراکو به خاطر مقاومت و استحکام بالایی که دارد، غیر از زیرکار نمای ساختمان، در زمینه های دیگر از جمله اجرای دکوراسیون داخلی و پتینه، مجسمه سازی و … بسیار مناسب است.

لازم به ذکر است پودرهای بندکشی ضداسید شورلول، عایق های شورلول با مصرف ساختمانی و صنعتی، انواع چسب کاشی پودری و چسب کاشی خمیری شورلول، پودرهای بندکشی شورلول در 30 رنگ متنوع، انواع چسب بتن آکریلیک شورلول و بعلاوه چسب سرامیک اسلب شورفیکس 7004 در کمپین خیابانی شورلول عرضه می گردد.

این کمپین تا خاتمه مردادماه علاوه بر خیابان شیراز جنوبی، در سایر منطقه ها مختلف شهر با مرکزیت فروشگاه های کاشی و سرامیک برپا خواهد بود.

منبع: همگردی

به "فرصت استثنایی برای آشنایی با انواع چسب بتن و چسب کاشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت استثنایی برای آشنایی با انواع چسب بتن و چسب کاشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید