سری A، سامپدوریا در دقیقه 6

به گزارش وبلاگ سارا، تیم فوتبال سامپدوریا در آخرین ثانیه های یک بازی خانگی پیروزی را از دست داد و به تقسیم امتیازات با کالیاری رضایت داد.

سری A، سامپدوریا در دقیقه 6

به گزارش وبلاگ سارا، در ادامه بازی های هفته بیست و ششم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال سامپدوریا میزبان تیم کالیاری بود و این بازی در حالی که تا ششمین دقیقه وقت های تلف شده نیمه دوم به سود سامپدوریا در جریان بود در نهایت با تساوی 2-2 انتها یافت.

در این بازی سامپدوریای تحت راهنمایی کلودیو رانیری به تساوی خانگی رضایت دادند که در دقیقه 11 دروازه شان توسط ژوائو پدرو باز شد. آنها تا دقیقه 78 هم تیم بازنده میدان بودند اما با گل بارتوژ پرژینسکی به بازی برگشتند و دو دقیقه بعد هم مانولو گابیادینی گل دوم شان را را زد. این اما انتها کار نبود چرا که راجا ناینگولان بازیکن سابق تیم های اینتر و رم در ششمین دقیقه وقت های تلف شده نیمه دوم گل تساوی را برای کالیاری زد و این تیم را از شکست نجات داد.

با این نتیجه سامپدوریا 32 امتیازی شد و با یک پله صعود در صندلی دهم جدول نهاده شد. تیم کالیاری هم با 22 امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند. این در حالیست که تیم هجدهم جدول، تورینو دو بازی کمتر انجام داده و 20 امتیازی است.

امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران یک بازی دیگر در سری A برگزار می گردد که در آن ناپولی میزبان بولونیا خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ سارا بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سری A، سامپدوریا در دقیقه 6" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، سامپدوریا در دقیقه 6"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید