تکمیل طرح های فرهنگی گچساران به اعتبار احتیاج دارد

به گزارش وبلاگ سارا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: 110 میلیارد ریال برای تکمیل پردیس فرهنگی هنری و مجتمع فرهنگی آفتابگردان این شهرستان احتیاج است.

تکمیل طرح های فرهنگی گچساران به اعتبار احتیاج دارد

به گزارش وبلاگ سارا آنلاین به نقل از ایرنا، امیرحسین نوروزی گفت: این طرح ها هم اکنون با اعتباری بیش از 170 میلیارد ریال در دست اجراست.

وی اعلام کرد: پردیس هنری شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع و با زیربنای 6 هزار و 500 مترمربع در حال ساخت است و 67 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نوروزی اضافه کرد: 120میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح احداث پردیس فرهنگی هنری شهر دوگنبدان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: اجرای فاز دوم این طرح هم اکنون در مرحله مناقصه است و با انتخاب پیمانکار و عوامل اجرایی عملیات اجرایی پردیس فرهنگی هنری این شهر تا انتها سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.

نوروزی اعلام کرد: برای انجام فاز نخست این طرح 130 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: این پردیس هنری از بخش های مختلفی از جمله سالن موسیقی، سالن همایش و برنامه های عمومی، سالن پلاتو، نگارخانه، گالری، موزه، سینما، گیم نت، کافی نت، سالن کنفرانس، کتابخانه تخصصی، مجموعه اداری و پارکینگ تشکیل شده است.

نوروزی اضافه کرد: طرح مجتمع فرهنگی آفتابگردان این شهرستان در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع و پنج هزارو 100 متر مربع زیر بنا از سال 83 شروع شده که در این مجتمع عظیم 10 واحدی سالن آمفی تئاتر، محل استقرار انجمن های ادبی و کتابخانه و تالار نمایش پیش بینی شده بود.

وی گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح 70 درصد است و تا به امروز 59 میلیارد ریال برای این طرح فرهنگی هزینه شده و برای تکمیل این طرح 60 میلیارد ریال اعتبار احتیاج است.

دستگاه بهره بردار مجتمع فرهنگی آفتابگردان پارک علم و فناوری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

شهرستان 126 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تکمیل طرح های فرهنگی گچساران به اعتبار احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل طرح های فرهنگی گچساران به اعتبار احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید