برگزاری جشنواره عکس و فیلم کوتاه با موضوع جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ سارا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از برگزاری جشنواره عکس و فیلم کوتاه با موضوع جاذبه های گردشگری استان خبر داد.

برگزاری جشنواره عکس و فیلم کوتاه با موضوع جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ سارا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری گفت: جشنواره عکس و فیلم کوتاه جاذبه های گردشگری با عنوان آذربایجان غربی، بهشت ایران زمین باهدف معرفی جاذبه های گردشگری استان با موضوع فضای مجازی در دو بخش عکس، فیلم های موبایلی و فیلم و مستند با دوربین های حرفه ای برگزار می شود.

او با اشاره به محورهای این جشنواره اضافه نمود: افراد علاقه مند می توانند با تهیه عکس و فیلم در ارتباط با آثار تاریخی، طبیعی، جاذبه های گردشگری، میراث ناملموس مانند ثبت تکنیک عرق گیری بیدمشک، ساخت سازهای سنتی و... صنایع دستی و زیرساخت های گردشگری هتل ها، مهمان پذیرها، اقامتگاه های بوم گردی و مراکز تفریحی و سرگرمی در این جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی بابیان اینکه آثار تهیه شده باید مربوط به بازه زمانی اول فروردین تا 30 بهمن 98 باشد، ادامه داد: شرکت در این جشنواره برای عموم مردم آزاد است و آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره دهم تیرماه 99 است.

افراد شرکت کننده در این جشنواره می توانند آثار خود را به معاونت گردشگری استان آذربایجان غربی به آدرس [email protected] ارسال کنند.

منبع: میراث آریا

به "برگزاری جشنواره عکس و فیلم کوتاه با موضوع جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره عکس و فیلم کوتاه با موضوع جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید