اپل ممکن است پاییز سال جاری چندین رویداد برگزار کند

به گزارش وبلاگ سارا، به نظر می رسد اپل می خواهد رویدادهای متعددی را در پاییز سال جاری برگزار کند و در این رویدادها به احتمال زیاد شاهد رونمایی از نسل نو آیفون، نسل نو اپل واچ، نسخه نو ایرپادز، آیپد مینی به روز شده و مدل های نو مک بوک پرو هستیم. این اطلاعات نو به وسیله تحلیلگر نشریه بلومبرگ Mark Gurman منتشر شده اند.

اپل ممکن است پاییز سال جاری چندین رویداد برگزار کند

Gurman در این گزارش منتشر شده مدعی شده است که اپل همچون سال گذشته، رویدادهای مختلفی را در پاییز برگزار خواهد نمود. به احتمال زیاد اولین مراسم اپل در ماه سپتامبر (شهریور) برای رونمایی از نسل تازه آیفون خواهد بود.

همان گونه که می دانید اپل در سال گذشته به علت بحران پیش آمده ناشی از همه گیری بیماری کووید 19، از سری آیفون 12 در ماه اکتبر (مهر) رونمایی کرد. البته اپل در این مراسم برگزار شده علاوه بر آیفون های 12، از اپل واچ سری 6، مدل تازه آیپد و سرویس های مختلف هم رونمایی کرد.

انتظار می رود که اپل سال جاری همچون گذشته از نسل تازه آیفون در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی کند. در گزارش تازه منتشر شده به وسیله Gurman این شخص با تکرار کردن صحبت های قبلی خودش مدعی شده است که سری آیفون 13 دارای دوربین پیشرفته تر برای کاربران حرفه ای، نمایشگر پیشرفته تر و ناچ کوچک تر خواهند بود.

علاوه بر آیفون های تازه، Gurman در گذشته اسم نموده بود که اپل ممکن است از نسل سوم ایرپادز با طراحی ظاهری تازه، نسل تازه آیپد مینی با نمایشگر عظیم تر، حاشیه های باریک تر و قدرت پردازشی بیشتر و در نهایت نسل هفتم اپل واچ با طراحی ظاهری با لبه های صاف و قدرت پردازشی بیشتر رونمایی کند.

Gurman درباره نسل تازه مک بوک پرو که به احتمال زیاد دارای نمایشگر Mini-LED، طراحی ظاهری تازه و تراشه اپل سیلیکون M1X خواهد بود، گفته است که اپل در دومین سالگرد رونمایی از مک بوک پرو 16 اینچ، نسل تازه مک بوک پرو را به بازار عرضه خواهد نمود. برای اطلاع باید بگوییم که اپل در نوامبر (آبان) 2019 مک بوک پرو 16 اینچ را به روزرسانی نموده است.

در گزارش نشریه بلومبرگ درباره این موضوع آمده است: من مک بوک پرو تازهی را در سال 2019 خریدم و این مک بوک پرو 16 اینچ هنوز هم آخرین مدلی است که اپل بعد از گذشته نزدیک به دو سال عرضه می نماید. اپل آخرین بار از نسل تازه مک بوک پرو 16 اینچ در ماه نوامبر (آبان) 2019 رونمایی نموده است.

متأسفانه بعضی مسائل موجود مانع از رونمایی از نسل تازه مک بوک پرو با تراشه M1X شده است. اما به احتمال زیاد اپل در دومین سالگرد رونمایی از مک بوک پرو 16 اینچ، مک بوک پرو های تازه را به بازار عرضه خواهد نمود.

در نهایت باید بگوییم که اپل به احتمال زیاد اولین رویداد پاییزی خود را در ماه سپتامبر (شهریور) برگزار می نماید و در این مراسم از نسل تازه آیفون، اپل واچ و ایرپادز رونمایی خواهد شد. بعلاوه ممکن است که در این مراسم شاهد رونمایی از آیپد های تازه و بعضی سرویس های اپل هم باشیم. بعد از این مراسم به احتمال زیاد اپل مراسم دیگری را برگزار خواهد نمود که تمامی آن مراسم به رونمایی از نسل تازه مک بوک پرو اختصاص خواهد یافت.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل ممکن است پاییز سال جاری چندین رویداد برگزار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل ممکن است پاییز سال جاری چندین رویداد برگزار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید