انضباط اداری در شهرداری تهران ارتقا می یابد، حذف پست قائم مقامی بدون اخراج کارکنان

به گزارش وبلاگ سارا، عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ادغام دو معاونت شهرداری درجهت ارتقاء انضباط اداری است، گفت: نهایت کوشش را انجام خواهیم داد که ذره ای آسیب به کارکنان به وسیله این ادغام وارد نشود.

انضباط اداری در شهرداری تهران ارتقا می یابد، حذف پست قائم مقامی بدون اخراج کارکنان

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ سارا، سیدحسن رسولی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره ادغام دو معاونت برنامه ریزی و نیروی انسانی در شهرداری تهران گفت: در برنامه سوم شهرداری که بهمن سال 97 به تصویب رسید شهرداری تهران موظف شد معاونت هایش را از 9 مورد به 6 مورد کاهش دهد و لایحه ادغام دو معاونت برنامه ریزی و نیروی انسانی به همین دلیل است.

وی اضافه نمود: ادغام این دو معاونت در جهت ارتقاء انضباط اداری است و این اطمینان را می دهم تا با تعامل در شهرداری نهایت کوشش را انجام دهیم که ذره ای آسیب به منافع کارکنان وارد نگردد.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پست های قائم مقامی را در شهرداری تهران حذف کردیم بدون اینکه کسی از شهرداری اخراج گردد، گفت: در لایحه اصلاح ساختار شهرداری هم که رأی نیاورد گفته نشد که نیروی 60 هزار نفری شهرداری به 20 هزار نفر برسد.

رسولی با بیان اینکه ادغام دو معاونت شهرداری جراحی بسیار جزئی است که عملا بیش از یکسال از انجام آن می گذرد گفت: مرکز پژوهش های شهرداری تهران مستقل از شهرداری موجودیت دارد بنابراین برای تکریم بخش پژوهش و جلوگیری از هدررفت منابع پژوهشی نباید به این پیشنهاد رأی داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انضباط اداری در شهرداری تهران ارتقا می یابد، حذف پست قائم مقامی بدون اخراج کارکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انضباط اداری در شهرداری تهران ارتقا می یابد، حذف پست قائم مقامی بدون اخراج کارکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید