ادعای ناظر بازی جنجالی؛ کتک کاری شد، چاقوکشی نه!

به گزارش وبلاگ سارا، روز گذشته پس از انتها بازی بین تیم های ستارگان پیشگام پیمان و ستاره پرشین پاسارگاد که در رده سنی امید برگزار گردید، درگیری عجیبی رخ داد و حالا ناظر بازی مدعی شده در این بازی کتک کاری شکل گرفته، ولی خبری از چاقوکشی نبوده است.

ادعای ناظر بازی جنجالی؛ کتک کاری شد، چاقوکشی نه!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سارا، اشکان عرب خراسانی درباره کتک کاری و چاقوکشی در ملاقاتی از مسابقات رده سنی امیدهای تهران بین تیم های ستارگان پیشگام پیمان و ستاره پرشین پاسارگاد به برنامه تهران ورزشی گفت: این مسابقه در رقابت های دسته اول امیدهای تهران برگزار گردید و در شرایطی که بازی با نتیجه 2 بر 2 پیش می رفت، داور چهار دقیقه وقت اضافه گفت و در آخرین لحظات هم یک کرنر به سود تیم پاسارگاد گرفت.

عرب خراسانی افزود: پس از دفع شدن کرنر این چهار دقیقه هم به اتمام رسید و داور هم سوت انتها بازی را در شرایطی به صدا درآورد که بازیکنان تیم ستارگان پیشگام در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داشتند. در همین زمان تبار و رجب زاده دو مربی تیم پیشگام به سمت داور حمله ور شدند. درحالیکه خان احمدی قضاوت بسیار عالی انجام داده بود این مربیان سبب برهم ریختن جو استادیوم و زمین مسابقه شدند.

ناظر این مسابقه افزود: به تبعیت از مربیان تیم ستارگان بازیکنان هم مرتکب درگیری شده و زد و خورد شدید و زشتی را در استادیوم به وجود آوردند. البته اصلا چاقوکشی در کار نبود زیرا تماشاگری در استادیوم حضور نداشت که بخواهد از چاقویی استفاده کند. اورژانس هم به زمین نیامد زیرا خونریزی اتفاق نیفتاد. تیم میزبان شش نفر و تیم میهمان هم چهار نفر را به عنوان میهمان با خود به استادیوم آورد که همه رصد شدند. درگیری بین اعضای کادرفنی و بازیکنان دو تیم رخ داد و آنها چاقو با خود به زمین نیاوردند.

عرب خراسانی گفت: متاسفانه این ملاقات با مسابقات چهارجانبه ای که به یاد مرحوم علی انصاریان و مرحوم مهرداد میناوند در نظر گرفته بودند همزمان شد و همزمان تیم ملی ناشنوایان و تیم هنرمندان هم در استادیوم حضور داشتند که البته اعضای این تیم ها از کنار زمین نظاره گر این درگیری ها بودند. به همین دلیل در تصاویر به نظر می رسید داخل زمین چمن خیلی شلوغ شده است. درحالیکه درگیری فقط بین همین نفراتی رخ داد که من اشاره کردم.

عرب خراسانی ادامه داد: از طرفی برگزار نمایندگان مراسم اهدای مدال و جام های مربوط به مسابقات یادبود این دو مرحوم هم در زمین حضور داشتند تا از بعضی پیشکسوتان و هنرمندان تقدیر نمایند. به همین دلیل مقداری کنار زمین شلوغ به نظر می آمد. متاسفانه بازیکنان به شکل بدی به داور حمله می کردند و تنها کاری که من و نیروی انتظامی که خیلی خوب به داد ما رسیدند توانستیم انجام بدهیم خارج کردن داور از صحنه درگیری بود.

ناظر مسابقه شرح داد: صحنه های بسیار زشتی رقم خورد که امیدوارم هیات فوتبال مدبرانه با عاملان برخورد کند تا دیگر افرادی که سبب تنش در مسابقات فوتبال می شوند و رفتار مسئولانه ندارند، در کنار زمین نباشند. هدف اول عاملان این درگیری هم ضربه زدن به داور بود و در ادامه بین دو تیم هم درگیری پیش آمد. گزارش کامل را در سریع ترین زمان به وسیله سیستم اداری برای هیات فوتبال ارسال نموده و امروز یا فردا هم گزارش مستند و کامل خود را به شکل مکتوب در اختیار هیات فوتبال قرار می دهم.

عرب خراسانی درباره اینکه شنیده می گردد در لیگ پایه های تهران هر هفته شاهد چنین صحنه هایی هستیم، شرح داد: در این 9-8 هفته فقط در یک بازی مشکل داشتیم و حداقلش این است در هفته های دیگر من چنین گزارش هایی ندیدم. البته به نظر می رسید عوامل دو تیم قبل از این هم با یکدیگر مشکل داشتند و رفتار مربیان تیم پیشگام هم مسئولانه نبود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ادعای ناظر بازی جنجالی؛ کتک کاری شد، چاقوکشی نه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای ناظر بازی جنجالی؛ کتک کاری شد، چاقوکشی نه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید