اجرای پویش پیشگیری از حوادث ترافیکی در شیراز

به گزارش وبلاگ سارا، مسوول مبارزه با بیماری های غیر واگیر مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز گفت: کمپین پیشگیری از حوادث ترافیکی از نیمه مرداد آغاز و تا انتها مهر در شیراز ادامه دارد.

اجرای پویش پیشگیری از حوادث ترافیکی در شیراز

دکتر نگار میرزاد گفت: با ابلاغ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز،مرکز بهداشت شهدای والفجر برنامه کمپین پیشگیری از حوادث ترافیکی از نیمه مرداد تا خاتمه مهر 1401 با طرح عنوان پیشگیری از حوادث ترافیکی با همیار - پزشک در زمینه اطلاع رسانی عمومی با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کمربند ایمنی و جایگاه خودرو کودک یا نوزاد، همزمان با سراسر کشور، اجرا می نماید.

او گفت: عابران پیاده، دوچرخه سواران و موتور سواران در مقایسه با رانندگان و سرنشینان اتومبیل ها و وسایل نقلیه دیگر، بیشتر در معرض خطر هستند و کاربران آسیب پذیر راه ها محسوب می شوند.

مسئول مبارزه با بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت شهدای والفجر تاکید نمود: بخش مهمی از پیشگیری از سوانح و حوادث با خود مراقبتی قابل دستیابی است؛ نکته مهم در نظر گرفتن نقش مردم است؛ الگوی جامعه ایمن به عنوان چارچوبی مناسب برای پیشگیری از حوادث و ارتقاء ایمنی با بهره گیری از جلب مشارکت های بین بخشی با سازمان های ذینفع است و این الگو از طرف سازمان جهانی بهداشت به رسمیت شناخته شده و از آن حمایت می نماید.

وبلاگ سارا فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای پویش پیشگیری از حوادث ترافیکی در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پویش پیشگیری از حوادث ترافیکی در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید