مدل های جدید لامپ رومیزی شیک و مدرن مناسب اتاق خواب و نشیمن

به گزارش وبلاگ سارا، تقریبا همه طراحان هم عقیده هستند که یک لامپ رومیزی شیک و زیبا کاملا بروی شکل گیری احساسات و حالات شخص تاثیر گذار خواهند بود. در نتیجه می توانید با انتخاب یک مدل مناسب از لامپ رومیزی دقیقا همان حسی که علاقه دارید را در اتاقتان ایجاد کنید. اگر لامپ رومیزی را قرار است در دکوراسیون اتاق نشیمن قرار بدهید ایده مناسب تر این خواهد بود که فقط یک عدد را بروی میز عسلی کوچکی که برای این لامپ طراحی شده است در کنار مبلمان خانه قرار بدهید بطوریکه که هنگام بحث و تبادل نظر با مهمانانتان جلوی دیدتان را نگیرند.

مدل های جدید لامپ رومیزی شیک و مدرن مناسب اتاق خواب و نشیمن

یکی از نکات مهم در هنگام انتخاب لامپ رومیزی توجه به ارتفاع آن است. برای اینکه لامپی با ارتفاع مناسب برای اتاق خود داشته باشید، می توانید با نشستن کنار جایگاه یا مبل کنار لامپ، اندازه دقیق و مناسب آنرا محاسبه کنید. بطور کلی هنگامی که بصورت نشسته به لامپ نگاه می کنید، ارتفاع لبه پایینی کلاهک لامپ باید تقریبا موازی با خط دید شما باشد البته مقداری کم و زیاد شدن این ارتفاع مسئله ای ایجاد نمی کند اما نباید ارتفاع لبه پایینی کلاهک خیلی پایین تر از سطح دید چشمان شما در حالت نشسته قرار بگیرد. میز که برای قرار دادن لامپ استفاده می کنید باید مناسب و هماهنگ با شکل لامپ باشد. سعی کنید میزهایی را انتخاب کنید که وزنی سنگین یا نیمه سنگین دارند، با انتخاب چنین میزهایی بخصوص در اتاق نشیمن خانه که رفت و آمد زیادی در آن صورت می گیرد در صورت برخورد افراد با میز احتمال تکان خوردن و افتادن لامپ ها به حداقل خواهد رسید.

کلاهک لامپ انتخابی اگر از پارچه هایی با رنگ تیره پوشانده شده است، فضایی گرم و رمانتیک را در دکوراسیون اتاق بوجود خواهد آورد. یک کلاهک تیره رنگ از هر جنسی می تواند میزان درخشندگی و تابش را به حداقل برساند بنابراین اگر می خواهید از آنها برای مطالعه استفاده کنید بهتر است از لامپ های حداقل 60 واتی برای روشنایی محیط استفاده کنید. در شکل های زیر مدل های متنوعی از لامپ های رومیزی را مشاهده خواهید کرد.

لامپ رومیزی شیک

منبع: اتاق

به "مدل های جدید لامپ رومیزی شیک و مدرن مناسب اتاق خواب و نشیمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید لامپ رومیزی شیک و مدرن مناسب اتاق خواب و نشیمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید