فیلم کوتاه تبلیغاتی نو اپل درباره استعفای بزرگ، مفرح و نشاط انگیز است و می خواهد جا بیندازد که محصولات اپل در زمینه راه اندازی کسب و کار و بهره وری هم کارآمد هستند

به گزارش وبلاگ سارا، اپل روز پنج شنبه، فیلم کوتاه تبلیغاتی دیگری به عنوان بخشی از کارزار تبلیغاتی Apple at Work خود منتشر کرد که در آن محصولات و خدمات مختلف این شرکت برای مشاغل برجسته شده است. در این تبلیغ خلاقانه و مجذوب کننده، همان 4 کارمندی حضوری دارند که برای اولین بار در سال 2019 در بخش The Underdogs اپل ظاهر شدند.

فیلم کوتاه تبلیغاتی نو اپل درباره استعفای بزرگ، مفرح و نشاط انگیز است و می خواهد جا بیندازد که محصولات اپل در زمینه راه اندازی کسب و کار و بهره وری هم کارآمد هستند

در ویدئوی قبلی، این گروه 4 نفره، رئیسی به نام ویویانی داشتند که انگار از جنهم آمده و آن ها را به اشکال مختلف تحت فشار قرار می داد؛ از جمله اینکه هر 2 روز یک بار، ارائه داشته باشند. البته، در آن فیلم نشان داده می شد که این کارمندان از پس از کارهای سخت با استفاده از محصولات مک و آیفون و انواع نرم افزارهای اپل، علیرغم همه فشارها از عهده کار برآمده و نبوغ خود را بروز دادند.

سال گذشته نیز این گروه 4 نفره در یک ویدئوی تبلیغاتی دیگر ظاهر شدند؛ زمانی که در اوج پاندمی کرونا در خانه کار می کردند و باز هم ایده این بود که از راه دور، نیاز به انواع ابزارهای تعاملی و همکاری داشتند و طبعا برای برجسته کردن محصولات اپل، در ویدئو نشان داده می شد که انعطاف پذیری خوب با این محصولات داشتند.

اکنون، این تیم 4 نفره کارمندی در فیلم کوتاه دیگری به نام Escape from the Office ظاهر شده ولی این بار نمی خواهند با خواسته های رئیس ویویانی کنار بیایند و می خواهند کارشان را ترک کرده و و با الهام گیری از یک کیف خوار و بار، کسب وکار نو خود را برای ساخت کیفی قوی تر و بهتر از نظر سازگاری با محیط زیست راه اندازی کنند.

بقیه این ویدئو مملو از تماس های تصویری با فیس تایم، مکالمات iMessage، اسلایدهای Keynote و واقعیت افزوده در آیپد و سرعت دیوانه وار برای تبدیل یک ایده به طرح تجاری است. این اپیزود تبلیغاتی اپل هم سرگرم کننده است و نگاهی الهام بخش و نه صرفا طنزآمیز به زندگی کارآفرینی دارد. در این ویدئو، اپل به وضوح قصد دارد نگاهی بی طرفانه و آرام به مقوله تبدیل ایده به یک تجاری داشته باشد ولی در نهایت واقعا خوب از آب درآمده است.

همه می خواهند ترک شغل کرده و سراغ ایده تجاری خود بفرایند

این فیلم در شرایطی منتشر شده است که اصطلاحا جهان در شرایط رکود قرار گرفته است و میلیون ها نفر در موقعیت تهدیدکننده ضغل قرار گرفته اند. وزارت کار ایالات متحده می گوید 47 میلیون نفر در سال گذشته، شغل خود را ترک کردند. دلایل زیادی برای این فرایند وجود دارد اما مهم نتیجه نهایی است که احتمالا بسیاری از مردم در یک شرایط بینابینی و مرزی مشابه فیلم اپل قرار می گیرند.

یکی از جالب ترین چیزها درباره افرادی که شغل خود را ترک می کنند؛ میل به شروع راه اندازی کسب وکار خودشان است. طبق یک آماری که اداره سرشماری ایالات متحده ارائه کرده است؛ در سال گذشته، 5.4 میلیون کسب وکار نو راه اندازی شده.

برای بسیاری از مردم، تنها چیزی که ترسناک تر از ترک شغل است؛ راه اندازی یک تجارت نو است. حقیقت این است که راه اندازی یک کسب وکار نو واقعا سخت است و هیچ تضمینی وجود ندارد که تمام تلاش های شما منجر به موفقیت شود. بیشتر اوقات، شما ساعت های طولانی کار می کنید؛ به این امید که ممکن است کسی را متقاعد کنید برای چیزی که می فروشید؛ به شما پول بدهد. بیشتر مشاغل کوچک در این شرایط شکست می خورند.

اپل تلاش زیادی کرده است تا جهان را متقاعد کند؛ محصولاتش و خدماتش برای هر شغلی مناسب هستند. با توجه به اینکه بسیاری از مردم، اپل را در درجه اول خدماتی برای کسب وکارها به حساب نمی آورند؛ این تلاش اپل بسیار اهمیت دارد. وقتی صحبت از نرم افزارهای بهره وری می شود؛ غالب مردم به نرم افزارهای مایکروسافت فکر می کنند و وقتی صحبت از ارتباطات می شود؛ همه Slack را به یاد می آورند و هنگامی که صحبت از ایمیل به میان می آید؛ گوگل مطرح است و در مدیریت داده های مشتریان سراغ Salesforce می فرایند.

محصولات اپل برای کسب وکارهای کوچک ایده آل هستند

اما نباید فراموش کنیم که دستگاه های مک در هیچ زمانی به اندازه اکنون محبوب نبودند و در سراسر جهان بیش از 1.5 میلیارد گوشی آیفون روشن وجود دارد. در حال حاضر، تعداد زیادی از مردم دارند از محصولات اپل استفاده کنند و بسیاری از آن ها، دستگاه های اپل را برای کار استفاده می کنند.

به همین دلیل، ویدئو تازه شرکت اپل دارد یک سعی می کند نشان بدهد چگونه دستگاه ها و نرم افزارهای این شرکت واقعا در زمینه راه اندازی و بهره وری کارآمد هستند.

این تیم در جلسات خود و تماس های تصویری از فیس تایم استفاده می کنند؛ در صفحات گسترده Numbers با هم تعامل و همکاری دارند و ارائه های خود را با اسلایدهای Keynote انجام می دهند. از سیری برای ارسال پیام و تنظیم یادآوری های خود استفاده می کنند. فایل ها را از طریق پیام ها و AirDrop برای یکدیگر می فرستند و با Calendar برای دیگران دعوت نامه ارسال می کنند و مصاحبه های استخدام نیروهای نو خود را در FaceTime انجام می دهند.

گرچه این ویدئو غلوآمیز و مثلا ما واقعا کمتری فردی را می شناسیم که جلسات کاری خود را از طریق FaceTime انجام دهد. اما بقیه ابزارهای گفته شده در این ویدئو کاملا در جای درستی هستند و واقعا برای هر کسب وکار کوچکی ایده آل نشان می دهند.

چیزی که باعث می شود این فیلم کوتاه اپل مورد تحسین واقع شود و فوق العاده باشد؛ همین موضوع است که پیرامون ایده ای است که میلیون ها نفر در جهان درگیرش هستند و می خواهند آن را تجربه کنند. اپل این کار را به طرزی خنده دار، الهام بخش، سرگرم کننده و کاملا مفید و مرتبط نشان داده است.

این فیلم را در اینجا ببینید.

منبع: یک پزشک

به "فیلم کوتاه تبلیغاتی نو اپل درباره استعفای بزرگ، مفرح و نشاط انگیز است و می خواهد جا بیندازد که محصولات اپل در زمینه راه اندازی کسب و کار و بهره وری هم کارآمد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوتاه تبلیغاتی نو اپل درباره استعفای بزرگ، مفرح و نشاط انگیز است و می خواهد جا بیندازد که محصولات اپل در زمینه راه اندازی کسب و کار و بهره وری هم کارآمد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید