زائرسرای رضوی مصداق ارائه خدمت باکیفیت به زائران است

به گزارش وبلاگ سارا، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، زائرسرای رضوی مصداق ارائه خدمت باکیفیت به زائران است.

زائرسرای رضوی مصداق ارائه خدمت باکیفیت به زائران است

مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم افتتاح فاز دوم زائرسرای رضوی گفت: همیشه یکی از مطالبات تولیت آستان قدس رضوی از خادمان این آستان ارائه برترین خدمت به بیشترین زائر بوده و افتخار ما این است که بتوانیم برترین خدمت را به تعداد بیشتری از دلدادگان امام هشتم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: پروژه زائرسرای رضوی از مصادیق شاخص ارائه خدمت با کیفیت به مهمانان امام رئوف است که در سه فاز تعریف شده است. فاز نخست در قالب 12 بلوک تا به امروز میزبان زائران بود و حالا در فاز دوم با احداث و افتتاح چهار بلوک نو حدود یک سوم به ظرفیت اقامتی موجود اضافه نموده شده و عملیات اجرایی احداث فاز سوم زائرسرای رضوی نیز در سال 1401 شروع شده است.

سامانه 1460 در خدمت تسریع و تسهیل زیارت

رحمتی یکی دیگر از تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی را تسریع و تسهیل در فرایند ارائه خدمات بیان کرد و افزود: از جمله خدمات آستان قدس رضوی در راستای ارائه خدمات سریع و در دسترس به زائرین امام هشتم راه اندازی سامانه ملی 1460 است که از امروز و با شروع بکار آن همه مردم در اقصی نقاط ایران اسلامی می توانند به سریع ترین و راحت ترین شکل ممکن خدمت مورد نیازشان برای اسکان در زائرشهر و زائرسرای رضوی را دریافت نمایند.

رایگان برای زیارت اولی ها، کمترین تعرفه برای عموم مردم

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: بخشی از ظرفیت 2 مجموعه زائرسرا و زائرشهر رضوی برای ارائه خدمات رایگان به زائران کم بضاعت و زیارت اولی ها از سراسر کشور اختصاص دارد و در کنار آن همه اقشار مردم در صورت تمایل به استفاده از این 2 مجموعه اقامتی در شهر مشهد می توانند با کمترین بهای تمام شده از خدمات و امکانات آن بهره مند شوند.

رحمتی در ادامه گفت: تحقق زیارت متعالی یکی دیگر از اهداف مهم آستان قدس در خدمت به زائران حضرت رضا (ع) است و به همین دلیل در زائرسرای رضوی علاوه بر ارائه خدمات رفاهی بر ترویج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی رضوی در قالب یک بسته کامل خدمت رسانی در محورهای اقامتی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی اهتمام ویژه ای وجود دارد.

وی افزود: آستان قدس رضوی با تکیه بر ظرفیت همه مجموعه های خود برای تحقق مقوله زیارت از مبدا تا مبدا برنامه دارد و به همین دلیل 21 مجتمع بین راهی با رویکرد خدمت رسانی و تحقق تسهیل امر زیارت احداث شده است. در مجموع با احتساب زائرسرا و زائرشهر رضوی و 21 مجتمع خدمت رسانی بین راهی تا مشهد الرضا (ع) آستان قدس رضوی ظرفیت میزبانی از حدود 6000 نفر را ایجاد نموده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: میزبانی و پذیرایی از زائران امام هشتم (ع) توفیقی است که زیر سایه حضرت رضا (ع) نصیب همه خادمان و خدمتگزاران شده تا فرصت داشته باشیم برترین خدمات را به بیشترین زائران ارائه دهیم و زائران نیز پس از تجربه زیارت با معرفت و با دست پر به خانه و کاشانه خود بازگردند.

منبع: همگردی

به "زائرسرای رضوی مصداق ارائه خدمت باکیفیت به زائران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زائرسرای رضوی مصداق ارائه خدمت باکیفیت به زائران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید