خبرنگاران سرلشکر باقری: پرواز هواپیماهای بی52 آمریکا در منطقه ارزش عملیاتی ندارد

به گزارش وبلاگ سارا، تهران- خبرنگاران- رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: پرواز دو فروند هواپیماهای بی52 از آمریکا در منطقه و بازگشت آنها ارزش عملیاتی قابل توجهی ندارد.

خبرنگاران سرلشکر باقری: پرواز هواپیماهای بی52 آمریکا در منطقه ارزش عملیاتی ندارد

به گزارش خبرنگار سیاسی وبلاگ سارا، سرلشکر محمد باقری روز دوشنبه در حاشیه همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس درباره تحرکات اخیر آمریکا در منطقه در جمع وبلاگ سارا اظهارکرد: پرواز دو فروند هواپیما بی 52 از آمریکا به روی منطقه و بازگشت آنها ارزش عملیاتی قابل توجهی ندارد.

رییس ستادکل نیروهای مسلح اضافه نمود: در یک ماه اخیر ناو هواپیمابر و ناو بالگرد بر آمریکا و همچنین ناو زیرسطحی جورجیا از منطقه خلیج فارس خارج شده و در شعاع بیش از یکهزار کیلومتری از سواحل ایران قرار گرفته اند.

سرلشکر باقری توضیح داد: مجموعه اقدامات دشمن که آن را نمایش قدرت نام گذشته اند نشان دهنده این است که نسبت به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دچار ترس و واهمه هستند.

وی تاکید نمود: نیروهای مسلح ایران با علم به اینکه دشمن با توجه به آمادگی نیروهای مسلح ایران قادر به انجام کاری نیست، برای پاسخ به همه این تهدیدات کاملاً آماده است و نیروهای ما در اوج آمادگی به سر می برند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به رزمایش های اخیر نیروهای مسلح گفت: در 20 روز گذشته بیش از 10 مورد رزمایش عملیاتی در زمین، دریا، پدافند، حوزه پهپادی و همچنین موشکی داشتیم و در حوزه زمینی هم رزمایش هایی را در روزهای آینده خواهیم داشت که نشان دهنده آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از حریم امنیت و منافع ملی کشورمان بسیار بالا است و این آمادگی همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرلشکر باقری: پرواز هواپیماهای بی52 آمریکا در منطقه ارزش عملیاتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرلشکر باقری: پرواز هواپیماهای بی52 آمریکا در منطقه ارزش عملیاتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید