تقویم نگران کننده برای پرسپولیسی ها

به گزارش وبلاگ سارا، پرسپولیس به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 چند بازی اش در لیگ برتر به تعویق افتاد. سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برنامه بازی های به تعویق افتاده پرسپولیس و سه هفته پایانی نیم فصل اول را گفت.

تقویم نگران کننده برای پرسپولیسی ها

شاگردان یحیی گل محمدی بعد از بازی هفته دوازدهم خود مقابل آلومینیوم که روز دوشنبه ششم بهمن ماه در اراک برگزار می شود، با برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ روز شنبه یازدهم بهمن ماه پذیرای ماشین سازی تبریز هستند. پرسپولیسی ها بعد از بازی مقابل ماشین سازی، در یک بازی حساس روز پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه به مصاف تراکتور در تبریز می فرایند.

بعد از این سه بازی، یک بازی معوقه سرخپوشان پایتخت برگزار می شود. پرسپولیسی ها بعد از دو جدال با تبریزی های لیگ در یک بازی معوقه از هفته نهم، روز پنجشنبه بیست و یکم بهمن ماه پذیرای تیم تازه لیگ فزونی شده مس رفسنجان هستند.

هفته خاتمهی نیم فصل اول روز های بیست و پنجم و بیست و ششم بهمن برگزار می شود و پرسپولیس در آخرین بازی این هفته روز یکشنبه بیست و ششم بهمن ماه پذیرای همشهری خود پیکان است.

با خاتمه یافتن هفته پانزدهم، سرخپوشان پایتخت یک بازی معوقه دیگر دارند. جدال شاگردان یحیی گل محمدی مقابل شاگردان امیر قلعه نویی در تیم گل گهر که قرار بود در هفته دهم برگزار شود و به تعویق افتاده، آخرین بازی نیم فصل اول است. این بازی در روز اول اسفندماه در سیرجان برگزار می شود تا اولین روز از آخرین ماه سال نیم فصل اول لیگ بیستم به خاتمه برسد.

شاگردان یحیی گل محمدی با برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، تا خاتمه نیم فصل اول هر 5 روز یک بار باید به میدان بفرایند.

منبع: فرارو

به "تقویم نگران کننده برای پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویم نگران کننده برای پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید