تبعات مثبت و منفی افزایش تولیدات در شبکه نمایش خانگی

به گزارش وبلاگ سارا، تهران (پانا) - یک تهیه کننده سینما از تبعات مثبت و منفی افزایش فراوری آثار در شبکه نمایش خانگی اشاره نمود.

تبعات مثبت و منفی افزایش تولیدات در شبکه نمایش خانگی

به گزارش وبلاگ سارا، ساسان سالور تهیه کننده سینما، درباره تبعات مثبت و منفی افزایش فراوریات در شبکه نمایش خانگی به گفت: معیشت عده ای از اهالی سینما در شرایط سخت کرونایی که فراوریات سینمایی کم شده است، با حضور در پروژه های نمایش خانگی تا حدی تامین می گردد.

وی اضافه کرد: در مقابل نکات مثبت، نکات منفی هم در زمینه افزایش فراوریات شبکه خانگی وجود دارد؛ یکی از بزرگترین ضرر های فراوریات نمایش خانگی، افزایش بی رویه دستمزد بازیگران است. این روزها راضی کردن بازیگران برای حضور در آثار سینمایی سخت شده است.

این تهیه کننده ادامه داد: مسئله بعدی اینکه بیشتر بازیگران چند ماه درگیر شبکه نمایش می شوند و عملا دست کارگردان و تهیه کننده سینما برای انتخاب بازیگران تا حدی بسته می گردد. از آنجایی که تعداد هنرپیشگان به شدت محدود است و طی این سال ها به ندرت شاهد ورود بازیگران جدید بودیم، پس این نیز مسئله ای بر مسائل می افزاید.

سالور در سرانجام مطرح نمود: با بالا رفتن هزینه فراوری فیلم ها به واسطه پررنگ شدن فراوریات در شبکه نمایش خانگی و هزینه های بالا، ساخت فیلم های فرهنگی و کم هزینه سینما دچار مشکل می گردد. منظور آثاریست که افتخارات داخلی و بین المللی فراوانی برای سینمای کشور به همراه داشتند. تهیه کننده این نوع فیلم ها دیگر توان جمع آوری گروه فراوری و بازیگران را ندارند و در نتیجه حضور آن ها در سینما به مرور کم رنگ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تبعات مثبت و منفی افزایش تولیدات در شبکه نمایش خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبعات مثبت و منفی افزایش تولیدات در شبکه نمایش خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید