اگر سهمیه کارت سوخت تمام شد، چه کنیم؟

به گزارش وبلاگ سارا، اگر سهمیه بنزین در کارت سوخت تان تمام شده، می توانید با کارت آزاد، بدون معطلی بنزین بزنید.

اگر سهمیه کارت سوخت تمام شد، چه کنیم؟

به گزارش وبلاگ سارا، اگر راننده باشید، حتما می دانید که در پمپ بنزین ها دیگر خبری از کارت های سوخت آزاد نیست و نهایتا هر پمپ بنزین یک کارت داشته باشد که آن هم تا دست به دست گردد، باید کلی معطل شوید.

حالا که تعطیلات عید در راه است و عده زیادی به جای وسایل حمل و نقل عمومی، با خودروی شخصی راهی سفر می شوند، یکی از مشکلاتی که ممکن است در مسافرت های طولانی گریبان آدم را بگیرد، همین نداشتن کارت سوخت یا تمام شدن سهمیه سوخت است.

آن طور که سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت گفته قرار است در ایام نوروز به تناسب جایگاه ها و مقدار عرضه بنزین، تعداد کارت های آزاد حدود 20 تا 40 درصد افزایش پیدا کند. به این ترتیب دیگر جای نگرانی باقی نمی ماند و اگر سهمیه بنزین در کارت سوخت تان تمام شده، می توانید با کارت آزاد، بدون معطلی بنزین بزنید.

بهتر است بعضی افراد فکر سوء استفاده از این موقعیت را از سرشان بیرون نموده و در صورت داشتن کارت سوخت، از کارت خودشان استفاده نمایند و اجازه بدهند آن هایی که واقعا کارتی ندارند یا سهمیه سوخت در کارت شان به اتمام رسیده، از این امکان استفاده نمایند تا در روزهای شلوغ عید، به دردسر نیفتند.

منبع: دنیای سفر

به "اگر سهمیه کارت سوخت تمام شد، چه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر سهمیه کارت سوخت تمام شد، چه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید