انصاریان آخرین کات را داد

به گزارش وبلاگ سارا، سال بد تمامی ندارد. سالی که دیگر حتی امید به تقویم نداریم که 29 اسفند را نشان مان دهد و بگوید تمام شد. نقطه سرانجام تقویمی برای کرونا نیست و هر روز و هر لحظه باید دید که عزیزانمان آنها که از نزدیک می شناسیم یا آنها که خاطره ساز ما هستند در بستر بیماری افتاده اند یا دیگر جان ندارند و حالا دیگر علی انصاریان جان ندارد.

انصاریان آخرین کات را داد

هر بازیکن فوتبالی که در یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی نموده باشد می داند که اگر روزی بخواهد به یکی از تیم های مقابل برود چه روزهای سختی را خواهد داشت. علی انصاریان بازیکنی بود که این جسارت را داشت و توانست برای هر دو تیم خاطره ساز گردد. آن روزها او را بازیکنی عصبانی می شناختند.

از روزهایی که به دروازه بان بایرمونیخ با پیراهن پرسپولیس گل زد تا گلزنی هایش برای استقلال ماندگار شده است. زمانی که تیم بایرن مونیخ برای ملاقات خداحافظی احمدرضا عابدزاده به تهران سفر کرد تا ملاقاتی محبت آمیز در برابر پرسپولیس تهران برگزار کند. هرچند که پرسپولیس این بازی را باخت اما یک لحظه تاریخی از این مسابقه که علی انصاریان توانست دروازه الیور کان را باز کند، فراموش ناشدنی است.

اما هزاران بار هم با بازیگری ها، بازی ها و گلزنی هایش تجدید خاطره کنیم دیگر علی انصاریان جان ندارد و شاید اگر زودتر به او واکسن رسیده بود حالا در میان ما بود.

بازیکنی که بازیگر شد

علی انصاریان زندگی عجیبی داشت. از روزهایی که او خودش از فقر و خانه 40 متری و کار درکودکی صحبت می نماید تا روزهایی که برای هر دو تیم مرکز گلزنی کرد تا زمانی که خواننده شد. جدای از این که علی انصاریان برای تمام فوتبالی ها تصاویر به یادماندنی باقی گذاشت از زمانی که در تیم پرسپولیس بازی می کرد در چند سریال نقش های کمرنگی برعهده گرفت. اولین باری که جلوی دوربین رفت در سریال طنز نقطه چین بود که به کارگردانی مهران مدیری در سال 83 ساخته شد. در این بین او در سال 1390 آهنگی به نام شدید را به بازار موسیقی عرضه کرد که بعد از آن خوانندگی را ادامه نداد.

بعد از این سریال ها علی انصاریان در دو قسمت از سریال زیر آسمان شهر بازی کرد و پس از آن در سریال های خانه اجاره ای، محکومین، کیمیا، داغون ترین نقش آفرینی کرد. پس از این سریال ها او در فیلم های سینمایی پاداش سکوت، هدیه، آغاز یک سرانجام، کلاف، دو روز تا ماندن، حکم تیر، کلوپ همسران، اژدر، رمانتیسم عماد و طوبا و حس خوب زندگی بازی کرد. شام ایرانی از آخرین بارهایی بود که دوربین تصاویر او را ضبط کرد. آخرین سریال هایی که انصاریان بازی کرد با نام های آسپرین و سرزده بود که اولی از شبکه نمایش خانگی و دومی از صداوسیما پخش شد.

کرونا قوی تر از انصاریان

بعد از درگذشت مهرداد میناوند که هم زمان با علی انصاریان به کرونا مبتلا شدند جامعه ورزشی و مردم توجه بیشتری به انصاریان داشتند و گویا قدرت نمایی شکل گرفته بود که انصاریان یا کرونا؛ کدام پیروز زمین بازی خواهند شد و در آخر انصاریان بود که باخت.

در زمانی که انصاریان در بیمارستان بستری بود بسیاری از جامعه ورزشی هم زمان با یادی کردن از انصاریان خواهان خرید واکسن کرونا شدند. در روزهای قبل از درگذشت او، شرایط جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر نموده بود اما در ساعات آخر روز دوشنبه شرایطش به شکلی شد که تیم پزشکی او را به خواب مصنوعی برد. او در چهارشنبه 15 بهمن ماه در بیمارستان درگذشت.

منبع: ایرنا زندگی

به "انصاریان آخرین کات را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاریان آخرین کات را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید