انتقاد از استقلال با وجود صدرنشینی در لیگ برتر

به گزارش وبلاگ سارا، استقلال دیشب (چهارشنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر فولاد را شکست داد تا با 28 امتیاز، جایگاهش در صدر جدول رده بندی را تثبیت کند. با این حال گودرز حبیبی، پیشکسوت استقلال از عملکرد شاگردان فرهاد مجیدی در این ملاقات راضی نبود و نسبت به سبک بازی شان انتقاد کرد.

انتقاد از استقلال با وجود صدرنشینی در لیگ برتر

حبیبی درباره این ملاقات شرح داد: بازی سرد و بی روحی از دو تیم شاهد بودیم. من توقع بیشتری از بازیکنان استقلال داشتم. البته باید بگویم که شوت مهدی پور از آن فاصله خیلی خوب بود، اما به جز آن چیز دیگری در این بازی ندیدیم. نقطه قوت استقلال همچنان خط دفاعی است، جایی که یزدانی، آقاسی و مرادمند عملکرد خوبی دارند و نیک نفس و مهدی پور هم به آن ها یاری می نمایند.

او با انتقاد از عملکرد مهاجمان استقلال گفت: من توقع بیشتری از رمضانی داشتم. ضمن این که نمی دانم چرا ژستد فیکس بازی می نماید. من در استقلال برنامه ای برای گل زنی ندیدم. نکته عجیبی بود که استقلال از دو مهاجم بلند قامت در خط حمله استفاده کرد، اما نتوانست ضربه های سر داخل محوطه جریمه فولاد را بزند. یامگا هم به جز در دو بازی اولش برای استقلال، کار خاصی نکرده است. او باید از تکنیک و سرعتی که دارد استفاده کند.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: الان مهاجمان استقلال ادعا می نمایند که توپ به آن ها نرسیده در حالی که توپ به آن ها رسید، ولی هیچ کاری نکردند. آن ها باید یک چیزی از خودشان نشان دهند، ولی متاسفانه چیزی از آن ها ندیدیم. تفاوت استقلال زمان ما با الان زمین تا آسمان است. نمی دانم چه چیزی به آن ها گفته می گردد که بازیکنان چنین عملکردی دارند.

حبیبی در خاتمه با تمجید از دوندگی بالای استقلال و فولاد در این ملاقات اعلام کرد: در این بازی نباید از عملکرد خوب حسین زاده و آذری گذشت. بعلاوه سلمانی دوندگی خیلی خوبی داشت و موثر بازی کرد. در حال حاضر استقلال باتوجه به فرایند نتیجه گیری ای که داشته روحیه خوبی دارد و این موضوع تاثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس بازیکنان داشته است.

منبع: فرارو

به "انتقاد از استقلال با وجود صدرنشینی در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از استقلال با وجود صدرنشینی در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید