آماده باش نیروهای امدادی استان قزوین در پی بارش برف

به گزارش وبلاگ سارا، خبرنگاران/قزوین مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به کولاک و یخبندان تمامی دستگاه های امدادی در استان قزوین برای کمک و امدادرسانی در آماده باش کامل قرار دارند.

آماده باش نیروهای امدادی استان قزوین در پی بارش برف

قدرت الله مهدیخانی در خصوص تغییرات جوی و آماده باش نیروها در استان قزوین گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و ورود سامانه بارشی در استان شاهد بارش برف در استان و یخبندان در برخی مناطق هستیم که در نتیجه جاده های استان نیز لغزنده شده است.

وی افزود: به دلیل کولاک جاده ای در حال حاضر سفر از استان قزوین به مناطق شمالی کشور ممنوع شده تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود. در حال حاضر در بیشتر محورها کولاک شدید داریم و برخی راه های روستایی مسدود شده است و با کمک راهداران برنامه ریزی برای بازگشایی مسیرها اجرا شده است.

بنا بر اعلام به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، مهدیخانی شرح داد: توصیه اکید داریم که شهروندان از هرگونه سفر غیرضروری به ویژه به مناطق کوهستانی و برفگیر خودداری کنند و در صورت اجبار به سفر حتماً تجهیزات زمستانی و پوشاک گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می توانند با تلفن 141 تماس گرفته و از شرایط جاده ها مطلع شوند، گفت: سرعت باد 35 تا 60 کیلومتر در ساعت گزارش شده و به دلیل احتمال آسیب رسیدن به تأسیسات مختلف هشدارهای لازم برای ایمن سازی و آمادگی دستگاه ها صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآورشد: در حال حاضر همه دستگاه های امدادی استان در آماده باش کامل هستند و در صورت درخواست کمک از استان های همحوار به ویژه گیلان آماده کمک هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آماده باش نیروهای امدادی استان قزوین در پی بارش برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش نیروهای امدادی استان قزوین در پی بارش برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید